livet efter döden

Alla inlägg under november 2012

Av amanda ell - 11 november 2012 23:26

ett farsdagsinlägg :) 
 
pappa jag vet att det kanske inte värkar så men asså jag älskar dig och jag har nästan alla bra minnen med dig tex när farfar david gick bort och de va på nationaldagen och allt så vart vi jätteledsna och vi bara stod där och kramades och tårarna rann och vi typ delade den tråkiga stunden med varann så att det vart ett fint minne. Och är vi sitter och tittar på tex af(h)v de skrattet måste förlänga mitt liv med typ 2 år :) 
eller kommer du ihåg när sandra köppte nya solglasögon och vi alla tre hadde likadanna solglasögon de e en stund jag aldrig kommer att glömma haha 
pappa du har alltid kunnat fö mig glad tack för att du e en sådan underbar pappa :)
 
snyggingarna i solglasögon :)
   
 
en lite mer avslapnad bild på dig och mamma på eran 20 förlovningsdag och typ 12 bröllopsdag :) 
champanjefrukost är ett måste då :)
 
 
vad söt du är som ställer upp för barnen :)
    
en otroligt fin och skrattfyld bild på oss :) 
 
 

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Fråga mig

8 besvarade frågor

min gästbok =D

Presentation


hej hej en kul tjej här :D

Omröstning

tycker ni att BH e viktigt när man e ung?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

ad-box

Senaste inläggen

ad-box

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards