livet efter döden

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2013

Trailer | Kommande serie/berättelse?

Av amanda ell - 29 augusti 2013 23:27

vart är jag frågade hon sig själv. Medan hon tittade sig runt i det enorma rummet. Lina började fundera på varför hon hammnat där hon har hammnat , hon kände sig tom och kall. Som om hennes själ lämnat hennes kropp. hade Lina äntligen tagit modet till sig och tagit livet av sig? hon började undra om det var här hon skulle spendera tiden som död. Lina stälde sig upp och gick mot den närmsta väggen, det tog säkert tio minuter att ta sig fram till väggen det var långt att gå men Lina orkade allt nu, Lina gick längs väggen och kände efter någon slags dörr. Det gick flera timmar och Lina hade ännu bara passerat halva väggen, det togs upp en massa livsfrågor i Linas huvud. Varför slog hon sin pappa den där midsommarnatten 2008? var det värkligen nödvändigt? Lina förstod inte! hon hadde inte alls upskattat sitt liv som hon skulle! Lina skrek varför tog hon livet av sig? hon var ju bara 16 år hon hadde inte ens fått uppleva ett förhållande än, att få leva så här var värre än Linas värsta drömm! nu hadde Lina följt väggarna i säkert över 4 timmar och ännu inte känt någon dörr och hon viste att hon hadde 3 lika långa väggar kvar, var det här hellvettet? ett helt vitt rum med ett konstant tickande som gjorde Lina galen. skulle man bara få en schans och sedan få leva i ett tomt rum som död? skullle man bli driven till vansinnet som död?

 

en trailer till en möjligen kommande berättelse om en tjej som tagit livet av sig och hamnat i ett enormt rum. jag tänkte skriva detta som en liten miniserie, skriver den även för att förbättra min stavning! så rätta mig gärna om jag stavar fel

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda ell - 6 september 2013 12:45

    Introduktion       vart är jag frågade hon sig själv. Medan hon tittade sig runt i det enorma rummet. Lina började fundera på varför hon hamnat där hon har hamnat , hon kände sig tom och kall. Som om hennes själ lämnat hennes kropp. h...

Av amanda ell - 2 september 2013 12:41

Början:  jag hadde tänkt börja med en introduktiom där jag berättar om vem lina har varit och hur lina har levat sitt  föredetta liv.. detta kommer att vara viktigt lite senare i serien då lina kommer i princip att bli plågad pga de liv hon har lev...

Av amanda ell - 23 augusti 2013 21:21

Så jag har gått om 8an nu då, så allt är exakt likadant vilket är nytt för mig! jag ska göra uppgifter jag redan gjort men.. som i ett spel så ska jag slå mitt highscore men i de här läget så ska jag slå mitt förra betyg.,. and.. YOU DONT EVEN KNOW W...

Av amanda ell - 14 augusti 2013 17:42

jag är här för att återvända. komma hit och anntagligen inte komma tillbaka på ett tag. men nu ska vi göra en lista på allt jag gjort denna sommar åkt till kreta utan att njuta av det låtit ögonen dimma bort i spel och nattliga livestreams vä...

Av amanda ell - 5 mars 2013 00:55

2003: under detta år så kunde jag njuta av att faktiskt vara en av de älsta på dagis. De var en sak som gjorde mig till en gladare människa, jag började att inse att det ät otroligt mysigt på dagis och att detta var ett ställe där problem inte existe...

Sök i bloggen

Fråga mig

8 besvarade frågor

min gästbok =D

Presentation


hej hej en kul tjej här :D

Omröstning

tycker ni att BH e viktigt när man e ung?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

ad-box

Senaste inläggen

ad-box

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards