livet efter döden

Direktlänk till inlägg 26 februari 2013

Skriver av mig lite

Av amanda ell - 26 februari 2013 23:32

Denna dag är inte min bästa kan jag säga! Idag har jag varit grinig, ledsen, arg, besviken, trött, avundsjuk och mycket mera.
Jag har flera gånger tagit upp rakbladen och kollat på dem ett tag och sedan frågat mig vad i hellvette jag håller på med, och sedan lagt tillbaka dem på sin plats där dem hör hemma. Jag har gråtit en hel del under hela dagens gång av en massa olika annledningar. Jag har även haft en del raseri utbrott idag, jag vet faktiskt inte vad de e med mig idag, jag har bara varit allmänt nere och deppig.

Ok då går vi igenom vad min hjärna och min kropp har gått igenom idag då..

Grinighet:
Jag har tagit illa vid mig av precis allt. vad folk än har sagt så har jag blivit arg över, de och suttit och motargumenterat precis ALLT ALLT ALLT..

Ledsenhet:
Jag har idag tänkt tillbaka på hur underbart allt var för ett par år sedan, och på hur mycket allt ändras på bara en enkel vecka, förra veckan var helt problemfri, jag var glad hela hela tiden och om jag grät någon gång så innehöll tårarna endast lycka. Medans denna veckan har varit ett rent jävla hellvette, jag har endast varit glad under ett tillfälle dessa två dagar. Och de enda jag har kunnat tänka på är hur dåligt allt är och inte alls kunnat fokusera på det som är bra..

illska:
Jag har blivit Rg för allt och ingenting tex om någon inte har svarat på ett sms så har jag kunnat springa runt och smällt i dörrar och slagit i allt jag har sett eller om folk inte har förstått mig så har jag blivit skitförbannad
Idag så var de någon som sa något dåligt om en kompis och då mådde jag sjukt dåligt och då vart jag så arg så att jag trodde att jag skulle sprängas

Besvikenhet:
Idag så har jag gått runt och tänkt på hur sjukt taskigt de va att inte gå t jobbet förra fredan och tanken på hur ledsna barnen troligen vart.. Så ja jag har varit äckligt besviken på mig själv!

Trötthet:
Igårnatt så kunde jag inte sova förens ca kl 03:00 och imorse så vaknade jag kl 10 och ah jag hadde ju bara sovit några få timmar så.. Jag har varit ganska trött idag!

Avundsjuka:
Ja som många andra så har jag väll sett en massa gulliga par som är hur lyckliga som helst tillsammans och sedan kollat på mig själv.. Där sitter jag och har de asmysigt med en masa ljus och allt men.. Jag sitter ju där ensam jag vill ju inte sitta där ensam ju!

Ni får iaf en bild på mig från Turkiet :)
Ah de va allt Bye!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda ell - 6 september 2013 12:45

    Introduktion       vart är jag frågade hon sig själv. Medan hon tittade sig runt i det enorma rummet. Lina började fundera på varför hon hamnat där hon har hamnat , hon kände sig tom och kall. Som om hennes själ lämnat hennes kropp. h...

Av amanda ell - 2 september 2013 12:41

Början:  jag hadde tänkt börja med en introduktiom där jag berättar om vem lina har varit och hur lina har levat sitt  föredetta liv.. detta kommer att vara viktigt lite senare i serien då lina kommer i princip att bli plågad pga de liv hon har lev...

Av amanda ell - 29 augusti 2013 23:27

vart är jag frågade hon sig själv. Medan hon tittade sig runt i det enorma rummet. Lina började fundera på varför hon hammnat där hon har hammnat , hon kände sig tom och kall. Som om hennes själ lämnat hennes kropp. hade Lina äntligen tagit modet til...

Av amanda ell - 23 augusti 2013 21:21

Så jag har gått om 8an nu då, så allt är exakt likadant vilket är nytt för mig! jag ska göra uppgifter jag redan gjort men.. som i ett spel så ska jag slå mitt highscore men i de här läget så ska jag slå mitt förra betyg.,. and.. YOU DONT EVEN KNOW W...

Av amanda ell - 14 augusti 2013 17:42

jag är här för att återvända. komma hit och anntagligen inte komma tillbaka på ett tag. men nu ska vi göra en lista på allt jag gjort denna sommar åkt till kreta utan att njuta av det låtit ögonen dimma bort i spel och nattliga livestreams vä...

Sök i bloggen

Fråga mig

8 besvarade frågor

min gästbok =D

Presentation


hej hej en kul tjej här :D

Omröstning

tycker ni att BH e viktigt när man e ung?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

ad-box

Senaste inläggen

ad-box

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards