livet efter döden

Direktlänk till inlägg 8 december 2012

Tre bra saker med dagen

Av amanda ell - 8 december 2012 06:30

Känner att jag behöver skriva tre bra saker från igår!
1: de va fredag
Jag va ju sjukt ledsen och nere igår, men då tänkte jag för mig själv:
men de e ju fredag, så då kan jag ha en grymm helg istället!
och det hjälpte ju då att jag viste att jag inte behövde träffa personen som fick mig att må dåligt dagen efter :)
2: jag kände att jag kom lite närmare min mentor,
och de känns som om hon har vunnit mitt förtroende, och de e en extrem lättnad för mig!
3: att jag hadde underbara vänner som var där för mig idag :)
Dem satt kvar med mig även fast jag va så sur, och även fast jag inte pratade så mycke
Tack för mig, kram :)<3

 
 
Jazzy

Jazzy

8 december 2012 20:16

Brukar du skriva upp 3 bra saker med dagen? Isf, har det hjälpt dig något?

http://jazzyjazzy.blogg.se

amanda ell

9 december 2012 12:45

om jag t.ex har haft en dålig dag så brukar jag alltid tänka: men vad har då varit bra med dagen och då tar jag minsta lilla bra sak och det kan va allt från att jag inte glömde något hemma till att jag hade råd med dem dära skorna jag ville ha så ja de hjälper väll att försöka blockera de dåliga som hänt och försöka fokusera på det som varit bra men som i fredags så var de riktigt svårt att hitta bra saker med dagen jag hadde dels glömt en penna som jag hade lånat och de va grymt viktigt att hon fick tillbaka den och sen så kom de in en tjej till grupprummet som jag och en kompis va i och sa att hon hatade oss och då vart jag så arg att jag fick panik, ångest och ja de förstörde min fredag men när jag tänkte på de som var bra så vart dagen helt ok faktiskt :) så de rekomenderar jag alla att göra efter en dålig dag :*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda ell - 6 september 2013 12:45

    Introduktion       vart är jag frågade hon sig själv. Medan hon tittade sig runt i det enorma rummet. Lina började fundera på varför hon hamnat där hon har hamnat , hon kände sig tom och kall. Som om hennes själ lämnat hennes kropp. h...

Av amanda ell - 2 september 2013 12:41

Början:  jag hadde tänkt börja med en introduktiom där jag berättar om vem lina har varit och hur lina har levat sitt  föredetta liv.. detta kommer att vara viktigt lite senare i serien då lina kommer i princip att bli plågad pga de liv hon har lev...

Av amanda ell - 29 augusti 2013 23:27

vart är jag frågade hon sig själv. Medan hon tittade sig runt i det enorma rummet. Lina började fundera på varför hon hammnat där hon har hammnat , hon kände sig tom och kall. Som om hennes själ lämnat hennes kropp. hade Lina äntligen tagit modet til...

Av amanda ell - 23 augusti 2013 21:21

Så jag har gått om 8an nu då, så allt är exakt likadant vilket är nytt för mig! jag ska göra uppgifter jag redan gjort men.. som i ett spel så ska jag slå mitt highscore men i de här läget så ska jag slå mitt förra betyg.,. and.. YOU DONT EVEN KNOW W...

Av amanda ell - 14 augusti 2013 17:42

jag är här för att återvända. komma hit och anntagligen inte komma tillbaka på ett tag. men nu ska vi göra en lista på allt jag gjort denna sommar åkt till kreta utan att njuta av det låtit ögonen dimma bort i spel och nattliga livestreams vä...

Sök i bloggen

Fråga mig

8 besvarade frågor

min gästbok =D

Presentation


hej hej en kul tjej här :D

Omröstning

tycker ni att BH e viktigt när man e ung?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

ad-box

Senaste inläggen

ad-box

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards